14 Eylül 2015 Pazartesi

MUTLULUK MU O TANIYAMADIM DA.




  • Kendini güvende hissetmemek diye bir gerçek var ait olduğunuz yerin neresi olduğunu bilmemek.Uçsuz bucaksız kimsenin olmadığı bir adaya gitmek isteyip ama o adada yalnız olmaktanda korkmak aynı zamanda..Televizyonun karşısında izliyormuş gibi görünüp aslında hiç bakmamak sadece boş bir zihinle yaşamını sürdürmek .Ayrıca ait olduğumuz yeri bilsek bile insanları kendimize yakın göremeyip oradan soğuyabiliriz.Günlerce evde oturup hiçbişey yapmadan sadece yemek nutella sonrası bile bile acı çekmeye katlanırız ama kalkıpta bu güvensizlikten ve anlamsız hayattan sıyrılıyorum kendime yeni bi hayat kurucam diyemeyiz.Çünküü bırakmazlar sen tam yeniden başladım artık özgürüm naraları atarsın tak eskiden tanıdığın biri sana abzürt bişi söyler kalakalırsın.Hani ben yeniden başlamıştım der ve o karmaşada kaybolursun.Ne görüştüğün insanlar tat verir ne hayatında sevdiğin şeyleri benimsersin nede hayatına yeni bir yön verebilirsin .Kendimizi üzmek en kolayı ben dizilere bile içerleniyorum bazen müzikte ,oynak olanları seçmiyorum da kıllığına slowlar çekiyor beni..Çünkü bizim hayatımızda iyi şeyler olamaz ! Hep kötü insanlar sinsi insanlar bizi illa ki tam mutluyken bozucak dengesiz tipler ben şahsen katıksız mutluluğu görsem tanımam .bu ne ya der camdan atarım.Alışık değilim sonuçta..Ümidimizi yitirmeyelim diyemem öle alengirli şeylere gerek yok ama hayatımızda silinicek şeyleride silelim ya ..Bırakalım bi virüsleri defolup gitsinler..Kabuslarımız  olmasın nazar, göz ,allahın belası dilleri ama yook size veririm talkımı kendim tüm gün nerdeyse at nalıyla gezicem..Onu bunu bilmemde güvensizlik zor şey ..Kime ,neye ..Bazen kendine güvenemez ait olamaz insan siz iyisimi ait olmayı hiç denemeyin dünyada bile misafir insan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder